دستورالعمل استفاده از آرم بنیاد فرهنگ سالمندی ایرانیان

دستورالعمل استفاده از آرم بنیاد

شبکه ملی بنیاد غیردولتی فرهنگ سالمندی ایرانیان متشکل شده است از کلیه شعب و نمایندگی‌های متشکله در داخل و خارج از کشور. تمامی افراد و شخصیت‌های حقوقی که بعنوان شعب و نمایندگی‌هایی شناسایی شده و قرارداد منعقد نموده‌اند می توانند از آرم بنیاد در مکاتبات مرتبط با وظایف مرتبط استفاده کنند.

لوگو بنیاد فرهنگ سالمندی

قوانین و موارد استفاده از آرم بنیاد
شعبه و نمایندگی شبکه‌ای است از اعضای متعهد به اصول اساسی بنیاد فرهنگ سالمندی که حمایت خود را از فعالیت‌های این بنیاد اعلام و با آن قرارداد بسته‌اند.

این اعضا متعهد هستند تا سعی در بهبود کیفیت زندگی افراد سالمند را بصورت پیوسته ادامه دهند.

هر یک از این اعضا بعنوان احدی از شبکه ملی بنیاد می‌توانند از آرم بنیاد استفاده کرده و اعتبار خود را از این بابت افزایش دهند.

قوانین و مقررات استفاده از آرم بنیاد غیردولتی فرهنگ سالمندی ایرانیان

  • قانون اول
  • قانون دوم
  • قانون سوم
  • قانون چهارم
  • قانون پنجم
  • قانون ششم
  • قانون هفتم

 

 

شاید برای شما مفید باشد :

فعالیت بدنی متناسب با زندگی

خنده درمانی سالمندی

لایه های پنهان زندگی

فعالیت های داوطلبانه

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

چگونه یکی از همراهان بنیاد فرهنگ سالمندی برای کمک باشم؟

از هر چهار نفر در جهان یک نفر در مقطعی از زندگی با سلامت روان دست و پنجه نرم می کند. با همه گیر شدن ویروس کرونا و اقتصاد نابسامان در تمامی کشورها، اکنون بسیاری از سالمندان دچار بحران شده اند. بیش از هر زمان دیگر ، مردم و بخصوص سالمندان به مکانی قابل اعتماد نیاز دارند تا برای راهنمایی و امید گرفتن به آن مراجعه کنند. نه تنها در زمان بیماری کرونا بلکه بصورت کلی این ماموریت ما در بنیاد فرهنگ سالمندی است.

در وب سایت بنیاد فرهنگ سالمندی سعی بر این است تا هرکسی بتواند در صورت نیاز اطلاعات لازم و مطمئن را دریافت کند. مهم نیست افراد چه دین و مذهبی دارند ، در کجا زندگی می کنند و یا استطاعت مالی دارند. ما به عنوان یک سازمان مردم نهاد و غیرانتفاعی که وابستگی به هیچ شخص، شرکت، سازمان یا ارگانی ندارد ، به کمک شما نیاز داریم. اگر قبلاً با ما مشارکت کرده اید ، ما سپاسگزار شما هستیم و لطفا این مشارکت را ادامه دهید. اگر این کار را نکرده اید ، لطفاً به ما کمک کنید تا بتوانیم هر روز بهتر از روزهای قبل قدم بردایم.