برای عضویت در گروه داوطلبان بنیاد فرهنگ سالمندی لطفا این فرم را کامل کنید:




     

    همکاری با بنیاد فرهنگ سالمندی

    همکاری با بنیاد فرهنگ سالمندی

    بیشتر سازمانهاهای مردم‌ نهاد برای پیش بردن بسیاری از برنامه‌های خود، از نیروی داوطلب استفاده می کنند. کارهایی که داوطلبان انجام می‌دهند به اندازه خود آن‌ها متنوع و متفاوت است. داوطلبان می‌توانند از هر شغل و سنی از بازنشسته تا دانش آموز باشند. بنیاد فرهنگ سالمندی نیز برای خدمت رسانی به سالمندان عزیز از این قاعده مستثنی نیست.

     

    ما باور داریم:

    • کمک گرفتن از داوطلبان علاوه بر صرفه‌جویی در مخارج ، استفاده از مهارت های آنان است. نیروی داوطلب، حتما به داد ما می رسد چرا که می‌توان مقدار زیادی کار مفید را با کمک وی بدون هیچ هزینه‌ای انجام داد.
    • بسیاری از افراد دانش تخصصی با خود دارند، که ممکن است بنیاد به آن‌ها نیاز پیدا کند. بنابراین نیازی نیست که افرادی را با این مهارت‌ها استخدام کنیم و به طور دائم به آن‌ها حقوق بدهیم. داوطلبی که مهارت‌هایش را در موقع نیاز به بنیاد ارائه می‌کند، یک مکمل عالی برای همکاران دائمی بنیاد خواهد بود.
    • داوطلبان انرژی و شور تازه نفس با خود به همراه می‌آورند. حتی علاقه‌مندترین افراد هم ممکن است بعد از مدتی، از کاری که هفته‌ای ۴۰ ساعت و یا بیشتر انجام می‌دهند، خسته شوند. داوطلبان می‌توانند با خود دیدگاه جدید و شور و نشاط به محیط کار بیاورند. این می‌تواند به کارکنان کمک کند نیروی خود را تازه کنند و حتی در بعضی مواقع برنامه‌ها را در جهات نو و مفید تری پیش ببرند.

    همکاری با بنیاد فرهنگ سالمندی

    همکاری با بنیاد فرهنگ سالمندی

    دواطلب شدن می‌تواند یک تجربه بسیار ارزشمند باشد، چه برای شخصی که وقت و نیرویش را در اختیار بنیاد می‌گذارد و چه برای بنیاد که این خدمات را دریافت می کند. بسیاری از افراد تمایل دارند تا به سازمان‌های مختلف کمک کنند، در صورتی که بدانند تلاش‌شان مفید است و در جای خوبی از آن استفاده می‌شود. با برنامه‌ریزی دقیق برای استفاده از مشارکت داوطلبان، شما می‌توانید به نحو احسن از این منبع غنی استفاده کنید.

    داوطلب همکاری با بنیاد فرهنگ سالمندی

    همکاری با بنیاد فرهنگ سالمندی

    شاید برای شما مفید باشد:

    رفاه اقتصادی

    حمایت فرهنگی

    تعریف سالمندی

    چالش های سالمندی

    سازمان بهداشت جهانی