به عضویت شعبه ملی در بنیاد فرهنگ سالمندی درآیید

عضویت شعبه ملی در بنیاد فرهنگ سالمندی یکی از روش‌هایی است که افراد و شخصیت‌های حقوقی می‌توانند در استان خود نماینده رسمی بنیاد فرهنگ سالمندی شوند.

این عضویت بصورت شعبه خواهد بود و امکانات خاصی را به آن استان می دهد.هم اینک به ما بپیوندید تا بتوانیم با کمک هم در راستای علاقمندی‌های سالمندان قدم برداریم.

عضویت شعبه ملی در بنیاد فرهنگ سالمندی

بنیاد غیردولتی فرهنگ سالمندی ایرانیان که بصورت ملی ثبت شده است سعی بر آن دارد تا پوشش ملی خود را گسترشش داده و از توان محلی هر استان برای افزایش خدمات رسانی به آن استفاده کند.

به همین دلیل ما سعی داریم مجموعا 31 شعبه، در هر استان یک شعبه ویژه و در هر شهر و روستا یک شعبه وابسته به هر استان ایجاد نماییم.

این تغییر را بر مینای سیاست 31 استان همفکر در تمام نقاط کشور بنا نهاده ایم و سعی خواهیم کرد تا میلیون ها نفر از افراد سالمند (اعم از سالمند جوان، سالمند و کنهسال) را برای داشتن زندگی سالم ، با وقار و سالم پشتیبانی کنیم.

ما از افراد و سازمانها در هر شکل و اندازه استقبال می کنیم. همین امروز ثبت نام کنید و بخشی از یک حرکت ملی برای تغییر کشور برای افراد سالمند باشید.

نحوه درخواست

ما از افراد و شخصیت های حقوقی که علاقه مند به موضوع سالمندی هستند، صرف نظر از اندازه آنها در سطوح استانی، شهری، روستایی یا محله ای کار می کنند، استقبال می کنیم.

 

برای عضویت ، سازمان شما باید:

  • به سالمندی علاقه نشان داده و دیدگاه ما را درباره ایرانی که همه افراد سالمند می توانند زندگی آبرومندانه، سالم و مطمئنی داشته باشند، به اشتراک بگذارید.
  • متعهد شوید که عضوی فعال در شبکه ما باشید و با چشم انداز 1410 بنیاد فرهنگ سالمندی مشارکت کنید.
  • حداقل یک سال تجربه مربوط به یکی از موارد حمایت، تبلیغات، تحقیق، سیاست گذاری، توسعه، ظرفیت سازی و یا ارائه خدمات در زمینه های مربوط به چشم انداز 1410 داشته باشید.

هزینه عضویت

هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است

استفاده از برند بنیاد فرهنگ سالمندی

به عنوان یک عضو می توانید از شهرت شدید شبکه بهره مند شده و اعتبار خود را بالا ببرید. شما می توانید از آرم شبکه جهانی در مواد و ارتباطات منتشر شده توسط سازمان خود استفاده کنید. دستورالعمل استفاده از آرم بنیاد را بارگیری کنید .