درباره وب سایت سالمندی

درباره وب سایت سالمندی

وب سایت بنیاد فرهنگ سالمندی ( مخفف نام بنیاد غیردولتی فرهنگ سالمندی ایرانیان) اطلاعاتی کلی ور مورد سالمندی، پیری و کهنسالی، بیماری های مرتبط با آن، ورزش سالمندی و تا آنجا که بتواند کلیاتی در خصوص زندگی بهتر در دوران سالمندی ارائه می کند.

همه سعی ما بر این است تا حد ممکن از اطلاعات علمی برگرفته از اساتید، دانشمندان، علما و تجربه های دیگران اعم از ایرانی و خارج استفاده کنیم. قطعا ما بی اشکال نیستیم ولی سعی در بهبودی دائمی داشته و امیدواریم که همه عزیزان ما را در این راه خطیر یاری نمایند.

این وب سایت همچنین دارای موضوعاتی نظیر سلامت، کتاب ، زندگی ، خود مراقبتی ، هنر ، تنهایی ، سادگی ، تفریح ، عشق ، چالش ، تولد ، امید ، شغل ، ازدواج ، اوقات فراغت ، خبرهای مرتبط و دوران زیبای سالمندی است و سعی دارد تا موفق ترین سالمندان را نیز معرفی کرده و از تجارب آنها بهره ببرد.

لطفا بدانید که همه علم در اختیار همگان قرار دارد و ما بسیار محتاج کسب تجربه و راهنمایی های شما عزیزان هستیم. لطفا در خصوص یادآوری اشتباه های احتمالی ما با ما صادق بوده و آن را گزارش کنید. مطمئن باشید ما از این نظرات به گرمی استقبال کرده و حتما برای اصلاح خود اقدام خواهیم کرد.

سعی ما بر آموزش، تفریح، استفاده از فرصت های خوب و همراه کردن سالمندان عزیز در همه امور مرتبط با خود است. شعار بنیاد فرهنگ سالمندی کمک به بهداشت و سلامت جسمی و روانی سالمندان است و همه تلاش خد را خواهیم کرد تا با تمام توان به سمت نیل به آن حرکت کنیم.

سیاست های بنیاد فرهنگ سالمندی

خط مشی های این وب سایت در مورد موضوعات مختلف را می توان در صفحه خط مشی های ما مشاهده کرد. همینطور می توانید اطلاعات مربوط به حریم خصوصی را نیز مشاهده بفرمایید.

 

شرایط و ضوابط استفاده از وب سایت بنیاد فرهنگ سالمندی

این بخش (همراه با اسنادی که در آن ذکر شده است) شرایط استفاده را برای شما بیان می کند که می توانید در آن از وب سایت ما https://salmandiran.ir (“سایت ما)” استفاده کنید ، خواه به عنوان میهمان یا یک کاربر ثبت شده. لطفاً قبل از شروع استفاده از سایت ، این شرایط استفاده را با دقت بخوانید. با استفاده از سایت ما ، شما نشان می دهید که این شرایط استفاده را می پذیرید و موافقت می کنید که آنها را رعایت کنید. اگر با این شرایط استفاده موافق نیستید ، لطفاً از استفاده از سایت ما خودداری کنید.

اطلاعات مربوط به ما

https://salmandiran.ir سایتی است که توسط بنیاد فرهنگ سالمندی (“ما”) اداره می شود. ما در استان البرز با شماره ثبت 4365 ثبت شده ایم. پروانه تأسیس به شماره 31310 از وزارت محترم کشور بعنوان یک سازمان مردم نهاد دریافت کرده ایم. شناسه ملی و کد اقتصادی ما 14008618522 است.

دسترسی به سایت ما

دسترسی به سایت ما به صورت موقت مجاز است و ما حق برداشتن یا اصلاح خدماتی را که بدون اطلاع قبلی در سایت خود انجام می دهیم را محفوظ می دانیم . اگر به هر دلیلی سایت ما در هر زمان یا هر دوره ای غیرقابل دسترسی باشد ، هیچ گونه مسئولیتی نخواهیم داشت.

گاهی اوقات ، ممکن است دسترسی برخی از قسمتهای سایت، قسمتی یا کل سایت را به کاربرانی که در سایت ما ثبت نام کرده اند محدود کنیم.

اگر به عنوان بخشی از رویه های امنیتی ما ، کد شناسایی کاربر ، گذرواژه یا هر اطلاعات دیگری را برای شما انتخاب کرده یا به شما ارائه شده است ، باید با چنین اطلاعاتی محرمانه رفتار کنید و نباید آن را برای شخص ثالث افشا کنید. اگر از نظر ما نتوانسته اید هر یک از مفاد این شرایط استفاده را رعایت کنید ، حق داریم هر زمان کد شناسایی را غیرفعال کنیم.

شما مسئول انجام کلیه هماهنگی های لازم برای دسترسی به سایت ما هستید. همچنین شما مسئولیت اطمینان از آگاهی همه افرادی را دارید که از طریق اتصال اینترنتی شما به سایت ما دسترسی پیدا می کنند و از آنها پیروی می کنند.

درباره وب سایت سالمندی

حقوق مالکیت معنوی

ما مالک یا مجوز کلیه حقوق مالکیت معنوی در سایت خود و مطالب منتشر شده در آن هستیم. این آثار توسط قوانین کپی رایت و معاهدات در سراسر جهان محافظت می شوند. تمامی حقوق مادی و معنوی برای بنیاد فرهنگ سالمندی محفوظ است.

شما می توانید یک نسخه از آنها را چاپ کنید ، و می توانید از هر صفحه (صفحات) سایت برای مرجع شخصی خود قسمتهای دیگری را تصویربرداری کنید و توجه دیگران را در سازمان خود به مطالب درج شده در سایت ما جلب کنید.

شما نباید متن محتویات سایت ما را که چاپ ذخیره کرده اید به هیچ وجه اصلاح کنید و نباید از هرگونه تصویر ، عکس ، فیلم یا صدا یا هرگونه گرافیک بصورت مجزا استفاده کنید.

شما نباید از هیچ بخشی از مطالب موجود در سایت ما برای اهداف تجاری بدون گرفتن مجوز برای این کار از ما یا مجوزهای ما استفاده کنید.

اگر با نقض این شرایط استفاده ، بخشی از سایت ما را چاپ ، کپی یا ذخیره کنید ، حق شما برای استفاده از سایت ما بلافاصله متوقف می شود و شما باید ، در صورت انتخاب ما ، کپی از مطالب ساخته شده خود را پس دهید یا از بین ببرید.

اعتماد به اطلاعات ارسال شده

تفسیرمطالب بارگزاری شده در سایت ما به معنای یک سند قابل اعتما نیست. بنابراین ما از کلیه مسئولیت ها های ناشی از هرگونه اتکا بر تمامی مطالب و برداشت بازدید کننده از سایت ما یا هر کسی که ممکن است از هر یک از مطالب آن مطلع شود ، برائت می کنیم.

سایت ما به طور منظم تغییر می کند

ما قصد داریم سایت خود را مرتباً به روز کنیم و ممکن است در هر زمان محتوای آن را تغییر دهیم. در صورت نیاز ، ممکن است دسترسی به سایت خود را به حالت تعلیق درآوریم یا آن را برای مدت نامعلومی ببندیم. هر یک از مطالب موجود در سایت ما ممکن است در هر زمان منسوخ شده باشد و ما هیچ تعهدی برای به روزرسانی چنین مطالبی نداریم.

مسئولیت ما

مطالب نمایش داده شده در سایت ما بدون هیچ گونه تضمین و ضمانتی در مورد صحت آن ارائه شده است. ما ، سایر اعضای گروه کاری مان و اشخاص ثالث مرتبط به ما ، بدین وسیله صریحاً خود را از این موارد مستثنی می کنیم:

  • ضمانت ها و سایر شرایطی که ممکن است توسط شما بر مبنای سایت ما به دیگران داده شده باشد.
  • هرگونه مسئولیت در قبال از دست دادن یا خسارت مستقیم ، غیرمستقیم هر کاربر که در ارتباط با مطالب موجود در سایت
  • بدون محدودیت هرگونه مسئولیتی در قبال:
    • از دست دادن سود یا درآمد
    • از دست دادن شغل
    • از دست دادن قرارداد
    • از دست دادن سرمایه
    • از دست دادن اطلاعات
    • از دست دادن سرقفلی
    • با هرگونه زیانی دیگر

درباره وب سایت سالمندی

اطلاعاتی درباره شما و بازدیدهای شما از سایت ما

ما اطلاعات مربوط به شما را مطابق با سیاست حفظ حریم خصوصی خود پردازش می کنیم. با استفاده از سایت ما ، شما موافقت خود را با چنین پردازشی اعلام می کنید و صحت تمام داده های ارائه شده توسط شما را تضمین می کنید.

ویروس ها ، هک ها و جرایم دیگر

شما نباید با استفاده آگاهانه از طریق معرفی ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها ، بمب های منطقی یا سایر مطالب مخرب یا مضر از نظر فنی ، از سایت ما سوء استفاده کنید. شما نباید سعی کنید به سایت ما ، سروری که سایت ما در آن ذخیره شده است یا هر سرور ، رایانه یا پایگاه داده متصل به سایت ما ، دسترسی غیرمجاز داشته باشید. شما نباید از طریق هک به سایت ما حمله کنید.

با نقض این ماده ، شما مرتکب جرمی خواهید شد. ما هرگونه تخلفی را به مقامات اجرای قانون مربوطه گزارش خواهیم داد و با افشای هویت شما برای آنها همکاری خواهیم کرد. در صورت بروز چنین تخلفی ، بلافاصله حق استفاده از سایت ما برای شما متوقف می شود.

ما در قبال ضرر و زیان ناشی از این نوع حملات ، ویروس ها یا سایر مواد مضر از نظر فنی که ممکن است تجهیزات رایانه ای ، برنامه های رایانه ای ، داده ها یا سایر مطالب اختصاصی شما را به دلیل استفاده شما از سایت ما آلوده کنند ، مسئولیتی نخواهیم داشت. برای بارگیری هرگونه مطالب ارسال شده روی آن یا در هر وب سایتی که به آن پیوند داده شده باشد.

لینک دادن به سایت ما

شما می توانید به صفحه اصلی ما پیوند دهید ، مشروط بر اینکه این کار را به روشی منصفانه و قانونی انجام دهید و به اعتبار ما لطمه ای نزند یا از آن سوء استفاده نکنید.

شما نباید از هر وب سایتی که متعلق به شما نیست به سایت ما پیوند ایجاد کنید.

پیوندها از سایت ما

در مواردی که سایت ما حاوی پیوندهایی به سایتها و منابع دیگری است که توسط اشخاص ثالث تهیه شده است ، این پیوندها فقط برای اطلاعات شما ارائه می شود. ما هیچ کنترلی بر محتوای آن سایتها یا منابع نداریم و هیچگونه مسئولیتی در قبال آنها یا خسارات و خسارات ناشی از استفاده شما از آنها را نمی پذیریم.

تغییرات

با اصلاح این صفحه ممکن است در هر زمان این شرایط استفاده را ویرایش کنیم. از شما انتظار می رود هر از گاهی این صفحه را بررسی کنید و از هرگونه تغییراتی که ایجاد کرده اید مطلع شوید ، زیرا این موارد برای شما لازم الاجرا هستند. برخی از مفاد مندرج در این شرایط استفاده ممکن است با احکام یا اطلاعیه های منتشر شده در جای دیگر سایت ما جایگزین شوند.

نگرانی های شما

اگر در مورد مطالبی که در سایت ما وجود دارد نگرانی دارید ، لطفا به آدرس info[@]salmandiran.ir نامه بنویسید.

از اینکه از سایت ما دیدن کردید، سپاسگزاریم