سیاست حفظ حریم خصوصی

بنیاد غیر دولتی فرهنگ سالمندی ایرانیان (“بنیاد”) خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی همه افراد و کاربران وبگاه دانسته و از کاربران آن دسته از اطلاعات را که فقط به منظور ارائه خدمات کفایت می­کند، دریافت کرده و از انتشار آن یا در اختیار قرار دادن آن به دیگران خودداری می نماید.

ما حفظ حریم شخصی شما را تضمین می‌کنیم. اگر در هنگام استفاده از این پایگاه اینترنتی، از شما اطلاعاتی بخواهیم که هویت‌تان را آشکار کند می‌توانید مطمئن باشید که از آن تنها بر اساس اصول مطرح شده در این بیانیه استفاده می‌شود. در هر حال تعهدات و مسئولیت‌های ما محدود به توانایی‌ها و امکانات ما بوده و ما در قبال اقدامات مجرمانه و یا حوادث و رویدادهای غیرمترقبه یا اتفاقاتی که منتسب یا ناشی از اقدامات ما نباشد، مسئولیت و یا تعهدی نخواهیم داشت.

چه اطلاعاتی را گردآوری می‌کنیم؟

ما ممکن است این اطلاعات را از شما بگیریم:

  • نام و عنوان شغلی
  • اطلاعات تماس از جمله آدرس و آدرس نامه الکترونیک
  • اطلاعاتی برای پشتیبانی و نحوه‌ی اطلاع‌رسانی
  • اطلاعات مرتبط با نظرسنجی یا پروژه های تحقیقاتی از مخاطبان
  • سابقه های ارتباط شما با وبگاه بنیاد
  • اطلاعات خواسته شده در نظرسنجی ها یا پروژه های تحقیقاتی بنیاد
  • جزئیات معاملات شما چنانچه وسیله ای برای فروش در سایت قرار داده شده و شما آن را خریداری کنید

با اطلاعاتی که می‌گیریم چه می‌کنیم؟

ما از این اطلاعات برای شناخت نیازهای شما و ارائه پیشنهادهای بهتر به شما استفاده می‌کنیم.به طور خاص، از اطلاعات گردآوری شده در سایت برای این هدف‌ها استفاده می‌کنیم:

  • ایجاد بانک اطلاعاتی
  • استفاده از اطلاعات برای بهبود کیفیت خدمات یا نحوه‌ی ارائه‌ی آن‌ها

امنیت اطلاعات

ما متعهدیم که امنیت اطلاعات شما را تضمین کنیم. برای جلوگیری از هر نوع دسترسی غیرمجاز و افشای اطلاعات شما از همه شیوه‌های لازم استفاده می‌کنیم تا امنیت اطلاعاتی را که به صورت آنلاین گردآوری می‌کنیم، حفظ شود.

لطفاً موارد زیر را با دقت بخوانید تا دیدگاه ها و عملکردهای بنیاد در مورد داده های شخصی خود و نحوه برخورد بنیاد را درک کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که بنیاد همه تماسهای تلفنی خود را برای اهداف آموزش و نظارت ضبط می کنیم.

سیاست حفظ حریم خصوصی

آدرس های IP و کوکی ها

بنیاد ممکن است اطلاعات مربوط به رایانه شما ، از جمله در صورت وجود آدرس IP ، سیستم عامل و نوع مرورگر شما را برای مدیریت سیستم و گزارش اطلاعات کلی به ذینفعان خود جمع آوری کند. این داده های آماری مربوط به عملکردها و الگوهای مرور کاربران بنیاد است و هیچ فردی را شناسایی نمی کند.

به همین دلیل ، ممکن است با استفاده از یک فایل کوکی که در هارد دیسک رایانه شما ذخیره شده است ، اطلاعاتی راجع به مصرف عمومی اینترنت شما به دست آوریم. کوکی ها حاوی اطلاعاتی هستند که به هارد دیسک رایانه شما منتقل می شوند. آنها به بنیاد در بهبود سایت و ارائه خدمات بهتر و شخصی تر کمک می کنند. آنها بنیاد را قادر می سازند:

  • برآورد اندازه مخاطبان بنیاد و الگوی استفاده آنان را داشته باشیم.
  • برای ذخیره اطلاعات مربوط به تنظیمات انتخابی خود، و بنابراین به بنیاد اجازه می دهید تا سایت خود را با توجه به علایق شخصی شما سفارشی کنیم
  • برای سرعت بخشیدن به جستجوی شما.
  • برای تشخیص شما وقتی دوباره به سایت بنیاد برمی گردید.

با فعال کردن تنظیمات در مرورگر خود که اجازه می دهد تنظیم کوکی ها را رد کنید ، ممکن است از پذیرش کوکی ها خودداری کنید. با این حال ، اگر این تنظیم را انتخاب کنید ، ممکن است نتوانید به قسمت های خاصی از سایت بنیاد دسترسی پیدا کنید. مگر اینکه تنظیمات مرورگر خود را به گونه ای تنظیم کنید که کوکی ها را رد کند ، با ورود به سایت بنیاد وب سایت بنیاد کوکی تولید می کند.

سیاست حفظ حریم خصوصی

جایی که بنیاد اطلاعات شخصی شما را ذخیره می کنیم

تمام اطلاعاتی که شما به بنیاد ارائه می دهید در سرورهای ایمن بنیاد ذخیره می شود. هرگونه معامله یا پرداخت رمزگذاری خواهد شد [با استفاده از فناوری SSL]. در جایی که ما به شما رمز ورود (یا جایی که شما انتخاب کرده اید) داده ایم که امکان دسترسی به قسمت های خاصی از سایت بنیاد را فراهم می کند ، شما مسئول محرمانه نگه داشتن این رمز عبور هستید. از شما می خواهیم رمز عبور خود را با کسی به اشتراک نگذارید.

متأسفانه ، انتقال اطلاعات از طریق اینترنت کاملاً ایمن نیست. اگرچه بنیاد تمام تلاش خود را برای محافظت از اطلاعات شخصی شما انجام خواهیم داد ، اما نمی توانیم امنیت داده های شما را که به سایت بنیاد ارسال می شود تضمین کنیم. هرگونه انتقال به عهده خود شما است. هنگامی که اطلاعات شما را دریافت کردیم ، برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز از روشهای سختگیرانه و ویژگیهای امنیتی استفاده خواهیم کرد.

سیاست حفظ حریم خصوصی

موارد استفاده شده از اطلاعات

بنیاد از اطلاعات نگهداری شده در مورد شما به روش های زیر استفاده می کند:

  • برای اطمینان از اینکه مطالب سایت بنیاد به بهترین شکل برای شما و رایانه شما ارائه شود. سیاست حفظ حریم خصوصی
  • برای ارائه اطلاعات ، محصولات یا خدماتی که از بنیاد درخواست می کنید یا احساس می کنیم ممکن است مورد علاقه شما باشد. و در صورتی که رضایت داده اید برای چنین اهدافی با شما تماس گرفته شود.
  • برای انجام تعهدات بنیاد ناشی از هر قراردادی که بین شما و بنیاد منعقد شده است. سیاست حفظ حریم خصوصی
  • به شما اجازه می دهد هنگام انتخاب این کار در ویژگیهای تعاملی سرویس بنیاد شرکت کنید. سیاست حفظ حریم خصوصی
  • برای اطلاع از تغییرات سرویس بنیاد . سیاست حفظ حریم خصوصی
  • برای انجام تحقیقات بازار سیاست حفظ حریم خصوصی

سیاست حفظ حریم خصوصی

افشای اطلاعات شما

بنیاد ممکن است اطلاعات شخصی شما را برای هر یک از اعضای گروه خود فاش کنیم ، این به معنای شرکت های زیرمجموعه بنیاد است.

بنیاد جزئیات کارت اعتباری یا بدهی را ذخیره نمی کنیم و همچنین جزئیات مشتری را با هیچ شخص ثالثی به اشتراک نمی گذاریم.

حقوق شما

شما حق دارید از بنیاد بخواهید داده های شخصی شما را برای اهداف بازاریابی پردازش نکنیم. اگر قصد داریم از داده های شما برای چنین اهدافی استفاده کنیم یا اگر قصد داریم اطلاعات شما را برای شخص ثالثی برای چنین اهدافی افشا کنیم ، کافیست به بنیاد اطلاع دهید. شما می توانید با علامت زدن در کادرهای مشخص روی فرمهایی که ما برای جمع آوری داده هایتان استفاده می کنیم ، از حق خود برای جلوگیری از چنین پردازشی استفاده کنید. همچنین می توانید در هر زمان با نوشتن نامه از این حق استفاده کنید.

سایت بنیاد ممکن است گاه به گاه حاوی پیوندهایی به وب سایت های شبکه های گروه، تبلیغ کنندگان و شرکت های وابسته بنیاد باشد. اگر پیوندی به هر یک از این وب سایت ها را دنبال کردید ، لطفاً توجه داشته باشید که این وب سایت ها سیاست های حفظ حریم خصوصی خود را دارند و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال این سیاست ها را نمی پذیریم. لطفاً قبل از ارسال اطلاعات شخصی به این وب سایت ها ، این سیاست ها را بررسی کنید.

دسترسی به اطلاعات

این قانون به شما حق دسترسی به اطلاعات نگهداری شده در مورد شما را می دهد. حق دسترسی شما می تواند مطابق قانون اعمال شود. برای تأمین هزینه های بنیاد در ارائه جزئیات اطلاعاتی که درباره شما داریم ، هر درخواست دسترسی ممکن است با پرداخت ریالی که از قبل به شما اعلام می شود توسط شما انجام گردد.

تغییراتی در سیاست حفظ حریم خصوصی ما

هرگونه تغییری که ممکن است در سیاست حفظ حریم خصوصی خود در آینده ایجاد کنیم ، در این صفحه ارسال می شود. شما موظف هستید این موارد را خوانده و رعایت کنید.

پرسش

لطفا از ارسال هرگونه سوال ، نظر و درخواستی مربوط به این سیاست حفظ حریم خصوصی بنیاد را محروم نسازید. با اینکار ما بسیار خوشحال خواهیم شد.

سیاست حفظ حریم خصوصی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

چگونه یکی از همراهان بنیاد فرهنگ سالمندی برای کمک باشم؟

از هر چهار نفر در جهان یک نفر در مقطعی از زندگی با سلامت روان دست و پنجه نرم می کند. با همه گیر شدن ویروس کرونا و اقتصاد نابسامان در تمامی کشورها، اکنون بسیاری از سالمندان دچار بحران شده اند. بیش از هر زمان دیگر ، مردم و بخصوص سالمندان به مکانی قابل اعتماد نیاز دارند تا برای راهنمایی و امید گرفتن به آن مراجعه کنند. نه تنها در زمان بیماری کرونا بلکه بصورت کلی این ماموریت ما در بنیاد فرهنگ سالمندی است.

در وب سایت بنیاد فرهنگ سالمندی سعی بر این است تا هرکسی بتواند در صورت نیاز اطلاعات لازم و مطمئن را دریافت کند. مهم نیست افراد چه دین و مذهبی دارند ، در کجا زندگی می کنند و یا استطاعت مالی دارند. بنیاد به عنوان یک سازمان مردم نهاد و غیرانتفاعی که وابستگی به هیچ شخص، شرکت، سازمان یا ارگانی ندارد ، به کمک شما نیاز داریم. اگر قبلاً با بنیاد مشارکت کرده اید ، بنیاد سپاسگزار شما هستیم و لطفا این مشارکت را ادامه دهید. اگر این کار را نکرده اید ، لطفاً به بنیاد کمک کنید تا بتوانیم هر روز بهتر از روزهای قبل قدم بردایم.

سیاست حفظ حریم خصوصی بنیاد فرهنگ سالمندیسیاست حفظ حریم خصوصی

سازمان بهداشت جهانی